sötis

Godmorgon blire för mej då,

vaknade för en timme sen heeeehh.. orkar inte att det är skola i övermorgon, går ju och lägger mej när jag kliver upp skoldagar så hur ska jag orkar är frågan :o uscha. Iallafall så gör jag väl ingenting, ponthus åkte nyss hem och skulle äta gomat, tänkte väl hoppa in i duschen ja. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag dessutom så kanske måste ta tag i det också men känner mej lite tveksam.. mitt nyårslöfte som var att ta undan allt jag tagit fram samma dag..

Aja ska väl gå och fräsha till mej lite, tro om det blir till att vara med ponthus ikväll igen hihi :)

Förresten så tvingade jag på ponthus min rosa mjukisdress igår, hur snygg vart han inte då? ;)


Hahaha förlåt älskling ♥

Kommentarer
Postat av: karroooo

HAHAHAHAHA vilkett sött par :')

2011-01-08 @ 20:47:48
Postat av: Anonym

hahahahah men lindaa :D

2011-01-09 @ 15:46:19
Postat av: adam eliasson

hahah jaaaa nu känner jag igen vilken ponthus du är ihop med ;)ponthus åhlander :D

2011-01-13 @ 16:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0