S L U T K Ö R D

åh herregud

under dom senaste sju timmarna (som känts som sju dagar!!!!) har jag lyckats

blivit knockad på näsan så jag började blöda näsblod
åkt madrass
byggt snögubbar
blivit petad i stjärten
fått ett frieri & massa kärleksförklaringar
"lekt" pussjagis, sju killar i tre-fem årsåldern på stackars mej..
LEKT!

haha jag är helt slut.. och det här var bara första dan. Dom sa att måndagar var skönast men jag orkar seriöst inte mer än vad jag fick orka idag, jobbigast är när alla killar drog mej i håret för att få mej på deras nivå så dom kunde pussa mej.. dom är jättesöta men att få en smackkyss av en pojke med rinnande näsa och matrester runt munnen nekar man gärna.

Nu ska jag bara ligga och vila i några minuter, sen är det dags att fixa för kalaset. puhh

Kommentarer
Postat av: issa

hahaha

2011-01-24 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0