puss

ja det är ju ganska tråkigt när de enda man kan skriva om är dagis huhu.. gick väl bra idag iaf. gick hem en timme till ponthus efteråt och väntade på bussen, kom hem för ett tag sen och nu väntar jag på att issa ska höra av sej för vi ska ner och träna :)) skulle ha gjort de igår också egentligen meeeeen ena av oss är ju lite lat

.. dvs jag

hihi

skönt med helg snart iallafall, den här veckan har känts som att den varat i två veckor ändå är det bara onsdag än så länge.. är väl för den enda jag har träffat i min egen ålder är ponthus haha. kom även på en annan jobbig sak, i helgen är det barnkalas, brukar inte ha nånting emot det men när jag har jobbat med barn hela veckan skulle det vara skönt med en liten paus på lördag men interå.. tror jag är borta då hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0