kolla madde jag bloggar!

Åh , jag som sa att det skulle bli såååå mycket bättre här i bloggen det här året men hittills står det mest bara still.. jag har inte tid för datorn på lovet helt enkelt, vill göra annat ja! Vi har haft många kvällar då vi varit "lilla gänget" eller vad man ska säga hihi, så har jag haft många mysiga kvällar med mitt hjärtegulllll.

Och igårkväll spelade jag the sims till klockan fem :))) eller det blir ju att jag gjorde det imorse? Aja jag skulle iallafall ställa klockan på tolv och vända på dygnet, men det glömde jag bort och sov till strax efter tre. Värst var det ju igår när jag hade sovit hos ponthus, vi vaknade inte förens halv sex :'o där tycker till och med jag att gränsen gått för länge sen!!!!

Vi sov bort exakt hela dan och var alledeles sega och orkade inte göra nånting på kvällen. Vi bara lökade framför teven. Vad gör jag just nu då? Nej ingenting väntar på att karros lilla gullfamilj ska komma, mor & far min bjöd över dom på middag! Vi ska spela buzz har jag bestämt :D fast karro är på hon också!!

Vad har annars hänt då? Hmm jag vet inte.. joo, jag har börjat borsta håret! Jättegosigt är det. Håret är alldeles leeent!

HEhe vem bryr sejjjjjj

herrå:D



Vill platta håret och göra mej fin för en gångs skull känner jag men jag ooorkar inte, kan säga åt karro att hon får sminka mej när hon kommer hit hhehe.. för inte platta håret kom jag på, ska bli långt och fint de! Hohohoo vad vackert det ska bli

Kommentarer
Postat av: Rjbook

Very Good! I love it.

2011-05-06 @ 15:34:55
URL: http://rjbook.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0