barnkalas

är heMmmMma från ponthus nu, eller kom hem för kanske en timme sen men har duschat och fräshat till mej litttt

igår var vi bara hemma hos honom, tänkte gå på bio men han är så sjuk så vi skippade de och hyrde två filmer och åt gotta. the uninvited och bröderna karlsson. skräckisen var typ as skum, till och med ponthus fick lite rysningar av den så jag var nöjd att jag slapp vara ensam rädd för en gångs skull haha ;) men den kan ni se om ni vill

bröderna karlsson har jag velat sett hur länge som helst och ja den var väl bra :) kanske inte en tiopoängare men bra mycket bättre än vad svenska filmer brukar vara! & jag somnade typ ett tror jag, tror ponthus kollade lite på tv efter de.

nu är det barnkalas här hahah.. så ja jag ska väl äta kakor och leka lekar! har lekt väldigt mycket den här veckan..

och såhär kul tycker jag att de är:



hahahha......... ja JAG är ju iallafall en tiopoängare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0