bada

godkvälll

ska snart dra mot ponthus, ska bara ragga skjuts först hähä.. palla gå i tjugo minus liksom. vet inte vad vi ska göra, blir nog en myskväll skulle jag tro:) tyckte det lät fint iallafall ja.

just nu sitter jag och dunkar musik och hoppas på att det ska pigga upp mej hah, för jag är så trött:o sov till två ändå men nä..

tog förresten ett lååångt bad nu, var ganska avslappnande. låg och lyssnade på musik, känner att jag måste göra det oftare för jag kan verkligen inte slappna av, är så spänd jämt och ständigt av nån anledning, kan aldrig koppla av! kanske därför jag jämt har huvudverk och får leva på huvudverkstabletter. har inte gått en dag utan att jag tagit minst en alvedon så långt bak jag kan minnas.. nej usch ska inte ta nån idag för det kommer bli ett beroende till slut. + att allt det där leder till att jag får så ont i kroppen :(((( och då tjatar jag om massage hela tiden och då blir alla less på mej huhu..

aja ska tjata på mammsen så hon kan skjutsa mej snart, vill till min älskling
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0