arggg

Ligger och väntar på att klockan ska bli tio, ska få skjuts idag men det visste ju inte jag så självklart ska jag vakna innan väckarn till och med, klockan sju var jag tokpigg idag när jag börjar halv tolv. Älska livet liksom, ne men bra jobbigt kunde ha sovit tills nu minst iallafall.. men men

Så är jag arg för jag har ingenting att ta på mej ,
arg för jag är så koooooort
arg fatt jag somnade med blött hår
& arg för jag har en sån jäkla ful bloggdesign.

Får göra nått åt det snart, men jag orkar ju inte.. blir aldrig snygga när jag gör dom, kan ju inte och alla bilder jag har är fula webbcam bilder.. känner att jag kommer vara väldigt jobbig idag

Idag ska iallafall ponthus vara med mej, han ska sova här har jag bestämt.. bara att hålla tummarna på att han är med på noterna. Vill inte sova ensam! Fast ibland är det riktigt skönt men nu känner jag att jag vill ha lite sällskap, nån att krama på hihi

Men ska rota fram nått att ha på mej nu, springer mer i dom andras garderober än i min egen haha.. ska nog gå och kolla i lukas nu. Han har ju nå snygga kläder han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0