2011

Åh vad konstigt det känns med nytt år, lägger fortfarande in alla mina bilder jag knäpper i 2010 albumet, känns bara jobbigt att försöka göra det här året bäst när 2010 egentligen var så jäkla bra! Fastän det hände mycket tragiskt i familjen och så har jag haft så himla kul med kompisarna och så :')

A jag tänkte väl bara bjuda på lite uppdatering så det slipper stå still här, skola imorn, måste hitta min skåpnycket och luska ut vad min inloggning på datorn var.. har ju så många långa håltimmar så är ju bäst om jag har nånting att göra.

Förresten blir det nog dygna ikväll, vaknade klockan fem (y) men vi gick inte och la oss förens åtta heller så det är väl förståerligt.. fast äh jag slocknar nog ska ni se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0