-

hej lördag

gör ingenting den här lördagskvällen, jag är med ponthus. vi är liiite smått uttråkade kan man säga.. ska väl göra nånting men verkar inte bli nått. får se hur de slutar helt enkelt.

han sitter i ett annat rum och lyssnar på lars winnerbeck, och jag ligger här helt depp för jag blir det av hans musik huhu.. tänkte väl bara slänga in nå rader för jag inte gjort de på hela helgen. har varit barnvakt åt min älskade bror idag iallafall, dessutom köpt en present till honom för han blir åtta på måndag. han blir så stor, förstår inte att de går så snabbt ändå. min bebi..

vi har spelat spel, busat, kollat på lite film o så :) han är världsbäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0