onödigt inlägg

Känns så konstigt att gå och lägga sej och sova när man inte gjort ett skit på hela dan.. har inte ens varit utanför dörren :o men ändå har jag varit huur trött som helst, fast nu är jag inte lika trött längre. Meeeeeen, ska väl sova snart ändårå

Vill fylla på mobilen men jag kan ju inte ta mej särskilt långt nu inte

Sista dagen hemma imorgon, fast egentligen känner jag att jag ska vara hemma hela veckan men ska vara värsta superdagisfröken torsdag & fredag så jag slipper på lovet, måste jag spendera mitt lov på mitt dagis blir jag inte särskilt glad haha..


Kommentarer
Postat av: maddis

haha men va :O ofta du ska behöva jobba på lovet?!?

2011-02-02 @ 09:41:20
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0