my saviour

Åhåå det går ju inte att lägga upp musik från youtube för mej nu hellerrr, jag som tänkte vara lite rolig och slänga upp nån låt! Har iallafall fått lite nytta gjort, t.ex fyllt på mobilen och ätit jordnötsringar. Fast nu orkar jag inte mer så ska ge påsen till pappa, även fast hon och mamma "bantar" heheh.. det är så jobbigt för pappa för han älskar godsaker, älskar att förstöra för folk ;););) haha näärå. Eller jo jag ska ge den till han men jag älskar inte att förstöra för folk, tycker bara att det är lite roligt att jälvas :')


Nu har jag ätit så många så jag vill aldrig mer äta jordnötsringar, brukar bli så, köper nånting jag är jättesugen på, äter tills jag typ kräks och blir jätteless, fortsätter äta och sen äter jag det inte på flera månader hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0