godmorgonn

Hohoo

vaknade för några minuter sen av att jag var jättepissnödig, haha seriöst det är den vanligaste anledningen till att jag vaknar varje dag.. så himla störande. Ska börja använda blöja så jag inte behöver gå ur sängen

Aja men vad har den här äckliga söndagen att bjuda på då? Nej ska kanske till mormor & morfar en sväng och äta middag, sen ikväll hoppas jag på att Ponthus vill åka lite skridskor med mej hihi.. kan inte minnas när jag gjorde det sist :o men det är ju plusgrader idag så man borde ju göra nånting vintrigt iallafall!

Kommer ett inlägg med bilder från igår alldeles strax:d
fast det går inte att få över mina bilder från mobilen av nån anledning,kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0