09

Ska på praktikern imorgon. Smitta tillbaka på barnen, paybacks a bitch eheheh... ska springa och slicka dom i ansiktet jag också, äre nog inte så kul längre. Haha innan jag gick på den här praktikern hade jag planerat att jag skulle jobba i nån månad på dagis innan jag skaffade ett "riktigt" jobb, men nu efter det här vill jag inte sätta foten på ett dagis igen :( min unge kommer få gå från grinden själv hahahah

Äh nu ska jag fråga pappa om vi kan åka till affärn, vill ha maltesers! Och fylla på mobilen, har ju känt mej ganska isolerad när jag inte haft nå pengar på mobilen, varit sjuk hela helgen och spenderat dagarna på ett dagis..

Hade köpt slingfärg för nån vecka sen också men nu hittar jag de inte :o haha jag har tappat bort de, tärt.. vet inte om jag vågar slinga ens en gång, ska ju absolut slinga på utväxten och vill ju ljusa upp håret lite men är så rädd att det ska bli platina. Och det vill jag inte! Det räcker med att jag hade så förut

Aja ska leta reda på den nu, sen hoppas jag på att min vän Karolina vill komma och hjälpa mej nån dag? (a)

hihi pöss


Vithårig..
saknar sommarn 09, en riktig claudia & janine sommar vare! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAA

2011-02-03 @ 07:44:51
Postat av: linnéa

jag då`? :(

2011-02-03 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0