satans gosaker



Såg klart dom sista avsnitten av sjunde säsongen desperate houswives igår, nu längtar jag ihjäl mej till höst då det börjar på teven igen! Åhh det är så bra :D hihi. Så det gjorde jag igår kväll, bara myste på liksom. Drack trocadero och käkade popcorn. Vilket jag ångrar när jag ställde mej på vågen idag, har fan gått upp tre kilo den här sommarn......... mår dåligt nu haha. Har gjort minst hundra situps varje dag den senaste veckan bara för jag ska få äta godis och inte gå upp men får väl lägga de på hyllan ett tag då. KUL

Vet inte vad jag ska göra idag, ska åka till Karro strax med lite saker som är hennes. Förövrigt har jag inte nå pengar på mobilen heller så ni vet!

Aja får helt enkelt se va de blir! Blir nog bara lugnt och massa mys med ponthus, åker ju till Kroatien på torsdag, inte ens en vecka kvar, gud vad jag kommer sakna honom.. så därför är jag med honom så mycket jag bara kan nu haha :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0