pms:(:(:((

Här skrivs det verkligen inte mycket längre, ja örsk inte. Heh

Så har jag mina jävla pms dagar nu också haha.. det är inte okej. Det är nog inte okej att skriva heller men nu gjorde jag ju det ändå. Är arg, ledsen och glad omvartannat. Fast så är det oftast hela hösten. Förutom på min födelsedag som är om prick 17 dagar! Hihi kuligt :)

vill ha massa,massa paket!

Har väl varit okej på skolan idag. Jag och Johanna kom dit en timme innan vi skulle börja för att komma ikapp, jävligt bra intiativ om jag får säga det själv. Det som är mindre bra var att vi hann inte klart, hehe..

aja nu ska jag göra nått annat tills kickboxningen börjar, är inte lika pepp idag men det blir jag nog när jag väl är där. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0