piercing&hårfärg



Haha justja, gick och piercade örat mitt idag också!

Har velat gjort ett till i två-tre år ungefär men inte vågat men idag drog Ponthus med mej och tyckte det var på tiden jag fick det gjort, gjorde inge ont alls ju :o eller jo det kändes ju, men inte ont! Så var det varmt i en halvtimme och sen var det lugnt. Så hade jag så tunna öronsnibbar haha så det skulle läka snabbare än vanligt! Kungkungkung

Så har jag även köpt hårfärg. Kanstanj tror jag? Vill ha lite, lite rött i så det blir en varmare färg :) så ska jag slänga hårförlängningen åt helvete. Det ser så fake ut så jag orkar inte. Den är liksom lite väl sliten så det ser mest bara pinsamt ut med den i.. hehe aja det var allt för mej, hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0