på skolan.


Hej bloggennnn

 

sitter på skolan med Johanna just nu, hade min dag med tre och en halvs timme hål helt ensam idag.. har ju gjort klart svenskan, när jag gick i ettan förra gången.. ha-ha

 

Ganska drygt. Men idag hade Johanna lite ärenden tack och lov så fick hänka på dom ja! Slapp jag sitta helt ensam på skolan som ett annat offer. Ska nog åka till Ponthus efter skolan iallafall, ska kanske inte på banken och aktivera bankomatkortet mitt om mamma har tid..

 

Håret vart väl helt okej iallafall, ville ha rödbrunt men inte ser jag nått rött nånstans! Fast det var visst lite ändå har jag hört, hihi :) skriver bara massa skit nu för jag inte har nånting att göra.. aja ska väl ta en rundtur i skolan nuja så hörs vi sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0