Ljustorp

Kom hem för ett tag sen, har städat rummet och sådär! Ska börja ha det som en söndagsyssla för det är inte nådigt hur jäkla stökigt det blev på bara tre dagar nu, grundstädade innan jag for till Kroatien och idag var det inte okej igen haha.. aja iallafall får ni två bilder från ikväll


Tre generationer, haha

Och min fina kusin Linn som vi firade!

Tänkte jag slänga upp ett tidsinställt inlägg med bilder från Kroatien för er som inte kommer kunna somna kvällen innan skolan, brukar inte kunna göra det jag heller för jag är så nervös men nu ska jag ju ändå börja på samma skola. Så det ska nog gå bra!

Ska ju börja om ettan för er som inte visste det.
Restaurang och livsmedel kör jag på denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0