lillhjärtisss

har varit fel på internet hela dagen, modemet har lagt av för dom håller på gräva här nånstans haha.. men nu fixade pappa så en enda dator kan ha internet iallafall, stolt att det blev min ;) fast a ska lägga mej nu ändå!

Har typ stekt runt i solen i sundsvall och timrå idag, käkat glass osv! Sen ikväll kom världens finaste hit och höll mej sällskap :)

Och förresten vill ni veta en rolig sak?

att på lördag sätter jag mej i bussen och beger mej till paradisbadet :D

eller ja, så ser planerna ut nu iallafall. Det är ju trots allt bara måndag men håller tummarna! Såhär gullig var jag sist jag var där


Tycker jag ser ut som toker i dom sju dvärgarna, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0