gosen

här får de stå still
har ingenting att skriva, ännu tråkigare utan bilder. har mest bara vart ful idag också så inte haft nå bilder att lägga upp hEheHEHe.

Det jag fått gjort idag är ju som sagt prommis, sen tog jag en dusch, käkade och efter de kom de hit en snygg jävel. han la sej och sov så jag joinade, klev upp åtta igen kanske? haha. åt lite till sen har vi bara vare! tage de lugnt, vart ute litt

det var min dag.

försöker bli trött så jag kan få sova, ska bli så skönt ♥ men lite svårt nu efter många timmars sömn under dan, men ska vara i spåret tolv imorn så de är bara att pressa mej! ska springa runt i kortbyxor så jag blir brun :D


LIGGER OCH MYSER MED MEJ SJÄLV hihiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0