vart tog blondinen vägen

Har sorterat gamla inlägg in i kategorier och sånt där den senaste timmen, då blev det ju så man såg gamla kort. Blev man nå sugen på att bli blond igen eller, joo kanske.. nån gång, nån gång. Vill inte få page än, vilket jag kommer få för det kommer slita sönder mitt hår. Vill gärna ha det längre isåfall, och inte tänker jag använda hårförlägning för det seriöst biter av håret :o jag hade ju lagomt långt hår innan jag började använda det, och kolla på mej efter det liksom. Korthårig!



Men godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: corneee

sv: eftersom jag har en form av ångest/panikattacker/panikångest jah allt vad det heter ;p hehe. Så ska jag få göra någon behandlingtjosan så det där ska få försvinna.

2010-09-30 @ 07:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0