Torsdag

Godmorgon allihopa

Ligger i sängen med datorn och försöker att inte somna om, det inte lätt kan jag lova. Har käkat frukost och allt så jag egentligen klar för att åka på skolan men bussen går inte förens om en timme hah, skulle ju faktiskt kunna ställa väckare och sova men nääää. Palla inte stressa, så jag sitter uppe och kollar runt lite så går tiden fort :D

Hoppas Karro tar bussen med mej idag, ska berätta värsta fula drömmen jag hade imorse. Den inkluderade folk jag aldrig pratar med, folk från klassen och folk jag aldrig sett. Det var iallfall fest på det där stället där vi hade balen, midlanda konsthall eller vad den nu hette, och typ hela Timrå och Sörberge var där. Ungdomar alltså. Aden hade klippt sej kort, jag började slåss med Edvin haha eller han slogs inte det var bara jag som stod och puckla på han för jag blev typ arg för han kramade nån som inte var hans tjej. Så kom Rebecca och en tjej på Hedbergska som guidade mej och Karro på öppet hus, jag menar vart kom hon ifrån?! Det var ju flera månader sen. Så var det massa sjuka grejer.


Byxlös

Igår sa min kusin Anna åt mej att det behövdes mer bilder på bloggen, så jag ska försöka ordna det! Får knäppa lite mer kort. Allt blir ju så mycket roligare då dessutom :)

Men vet ni, vi hörs

Kommentarer
Postat av: anna v

bra där!

2010-09-18 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0