Todeloo



Sitter här nyduschad, kom nyss hem.

Efter jag hade varit och hämtat moppen körde jag till Sörberge och träffade mina vänner Janine, Claudia och Madde :):) Vi typ satt vid maz ett tag innan vi drog till Claudia, fast där var vi inte så länge utan vi promenderade tillbaks till maz-området vi hehe. Fast då stack Madde minsann! Aa men vi satt och snackade och sådär vi :D Så kom Patrik och Emmeth en sväng också, men då började det närma sej hemgång för det var så kallt så vi drog vi hihi.

Tänkte ta mej nånting att äta men orkar inte fixa nånting, jobbigt läge! Ska ju lägga mej tidigt ikväll också så måste börja avrunda redan nu ja..

Men jag skriver nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0