Solning

Tjenixen!

Här var det inte bloggat på flera timmar! Kan ju säga att jag har varit med Janine idag, hon kom till mej runt fem nån gång. Vi satt och lyssnade igenom massa låtar, snackade och käkade kakor! Sen tvingade jag henne att sola med mej hehe :) så gick vi till solariumet men så var det stängt.. drygt! Men det var nån som låg och solade, för det ser man ju där man stoppar in pengar. Så vi väntade i typ tjugo minuter på att få komma in. Och det finns ju bara två solarium med nya rör, dom ville vi ju självklart ha, men så hade killen som låg och solade innan inte tvättat solariumet efter sej och det var så lökigt!! Stora svettpölar och det bara stank svett :o Så ingen av oss ville ju sola där..

Så vi trängde ihop oss i ett haha, låg där skavfötters och solade. Hahah bra fula syner vi fick därinne :D Kom ju på att det är skitsmart om man solar två och delar på priset, nu fick vi betala 30 kr var istället för 60 kr var. Fast nu ville ju inte Janine spräcka sin hundrig för att betala 30 kr, så hon får väl stå för solningen om det blir nån mer gång ;) Tog en tjugo minutare iallafall!

Sen stack vi till mariedal och träffade Corne, Cicci och hennes kille. När dom dragit kom nån Matte som Janine känner dit, snäll som han var så skjutsade han hem oss också! Bra det, gruvade mej lite för hästvägen.. aja här kommer bilder!


Fina gummistövlar va? :D dåligt muppig jag ser ut!!

& vems facebook är hon inne på då? ;);) Kan det vara min tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0