rip min spotify



hehe nu sitter jag här och äter igen..!

och surar för det har blivit nå fel med min spotify, det står att jag har på offline läget eller nånting men det har jag inte :o och jag har ju internet! har provat att logga ut och in, starta om datorn. jag har provat allt! det börjar bli liiiite väl tyst här, eller okej här i huset är det väl aldrig tyst hah, men jag vill lyssna på musik.. och jag har inte samma låtar på mobilen som spotify, och dra inte ens upp youtube.

måste försöka fixa det här nu :o

Kommentarer
Postat av: chrissi

hade också så, testa avinstallera och installera spotify igen, det funkade för mig :)

2010-09-03 @ 13:50:47
URL: http://chhhrissi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0