på skolan

hello

sitter och har multimedia nu, vi kör bara repetion från förra lektionen så det är lite segt! hungrar ihjäl gör jag snart också, inte mat förns om en timme. sen har vi matte och idrott, sen ska jag äntligen på birsta! måste köpa lite nyt till garderoben, men läju inte hitta nånting för det gör jag ju aldrig när jag har pengar.. kommer bara köpa nånting jag inte ens vill ha bara för att köpa haha. nej men karro kommer nog hindra mej från det ;)

tänker äta något riktigt gott på dom där resturangerna bredvid donken, det riktigt vattnas i munnen på mej! längtarrrr. jag längtar mest till maten om jag ska vara ärlig HEHE..

men nu ska jag väl sluta upp med det hära,
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0