på GÅRn!

Hej allihopaa

Nu är jag på gården HE HE. Är med Kempis med fler :d faktiskt kul här ikväll, har varit värsta avslappnad hela dan brukar känna mej bortkommen typ varje dag, gjort det sen jag började på en ny skola haha men nu har det äntligen börjat släppa. S K Ö N T! Kan jag lova..

Väntar iallafall på skjuts av min moder nu, hoppas hon kommer snart så jag hinner duscha och torka håret innan jag slocknar. Men nu ska jag inte skriva mer,

 

Pusss
Åh, förresten så har jag & Ponthus tolv månader imorn :') iiih!


Kommentarer
Postat av: alexander westin

grattis i förskott då kommer inte vara aktiv vid internet i morgon så hoppas ni får en bra dag i morgon då

2010-09-27 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0