oj

Drar av hela barnbidraget.

Om man har lite frånvaro???

Tänk om jag var påväg till skolan så kom det typ en hund som var jättefin och ville att jag skulle ta med honom hem, då åker man ju hem.... eller om jag snubblar i trappen och bor där..... okej jag ska jobba på ursäkterna.

Jag såg den bästa på facebook, dels så stämmer den ju, men inte jag som gjort gruppen så det var ju lite coolt att dom tänkte på mej!!

Förlåt att jag kom för sent men alla i korridoren ville ha min autograf..

HE HE. Men nu ska jag ta Poppe i örat och ta med han på birsta. Nej jag bara skoja jag ska inte ta han i örat, men med på birsta det ska han! Så vi HÖRS

Kommentarer
Postat av: emma

om man har mer än 20 % frånvaro drar dom studiebidraget, fast först får man en varning och får gå på schema ( att man går på alla lektioner och lärare skriver under att man har gått) efter det är det massa möten med både föräldrar och rektor och mentor, det krävs väldigt mycket för att bli av med studiebidraget :)

2010-09-24 @ 10:29:26
URL: http://hejjemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0