oj, godmorgon



fattar inte vad jag gör vaken nu :o jag bara vaknade för typ en halvtimme sen! och inte kunde jag somna om heller. sitter och äter frukost som ni kanske ser på bilden? haha nej men det är faktiskt lördag så det är okej.. sitter dessutom inte ens inne i mitt rum utan jag sitter utanför för ponthus skickade ut mej hahah, han ville sova men jag låg ju bara och prasslade med min godispåse ja.

sitter och tänker på vad jag kan hitta på för kul idag då? ville ju på birsta i helgen men jag och karro ska ta det på måndag istället! men jag vill ut och göra nånting idag. bara jag inte sitter inomhus hos nån hela kvällen, måste få lite luft känner ja!

kan inte ponthus sova klart snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0