Nu ska jag träna!

Hej allihopa!

Fick världens ryck för att träna, så nu ska jag ner till gymmet och köra lite. Även fast klockan är ttyp halv elva och det är skola imorn, måste passa på när jag väl känner för det haha.. drog ju som sagt ner till Timrå med Janine förut, vi solade och sådär sen gick vi runt i Timrå. Gick väl hem kanske klockan sex, så kom Ponthus hit strax efter det nån gång :) vi har kollat på en film som hette Instängd, den handlade om några tjejer som var i en grotta eller nånting. Hängde inte med så mycket men den var lite otäck på vissa ställen.

Men nu ska jag gå och fråga hur mamma har haft det, hon har varit på tjejkväll hon ;)
SEN BLIR DET TRÄNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0