Med Popploooo




Säg hej till fettisparet!!

Nej men jag äter faktiskt inte chipsen, jag tuggar tuggummi istället så jag inte ska göra det.. åt på sibylla idag fast jag skulle vara nyttig den här veckan, men vet ni vad? Jag skiter i att vara nyttig för jag klarar ändå inte av det haha :) kan lika gärna joina Poppe i chipspåsen!

Gick ju finemangers på skolan idag, hade fotboll på gympan och jag tog i värsta mycket! Hoho. När jag slutat tog jag bussen hem och gick och mötte Janinis, vi satt och drack en asgod smoothie som hon hade gjort. Duktig tjej ;) Sen skulle jag möta Ponthus men vi gick olika vägar för jag sa att jag skulle gå småvägarna mot hästarna men så gick jag ut på storvägen ändå, glömde bort att jag sa det haha.. snelhest.

Men nu räcker det
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0