Med min älskling!

Tjabba tjena hallåååå

Idag är jag med min Ponthus, har inte varit med han sen i måndags och inte sett röken av han sen i tisdags så han var saknad han! Gud vad jag ska pussa på han :) vi håller iallafall på att ladda ner ett desperate, och nu ligger han under täcket och typ sover. Haha alltid när han ser att jag skriver blogg.se i sökfältet så vänder han sej om och drar på sej täcket.. är det så drygt att vara med nån som sitter och bloggar? :o

Fick skjuts hem idag iallfall, jag och Janine var inne på solariumet och pissade så såg vi Jessica gå utanför och då väntade hon på skjuts så då fick vi också det. Snelt! När jag kom hem satt mamma mej i arbete på en gång, fick baka två sockerkakor. Bara det att pappa förstörde dom när dom var i ugnen så jag måste görs om dom haha.. sen satt jag och pratade med Claudia i telefon ett tag innan Ponthus kom :)

Men nu blir det faaaceboook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0