linda-fakta






Namn: Linda

Födelsedag: 17 september

Ögonfärg: Gröna

Naturlig hårfärg: Skulle tippa på råttfärgat

Skola: Hedbergska, media! (y)

Ovana: Jag måste göra saker visst många gånger för att
det ska kännas rätt, men det är väl snarare en tvångstanke..

Fobi: Fiskar, hajar, äldre personer jag inte känner, skogar, mörkret,
spöken, the groudge osv..

Intressen: Vara med kompisar, vara med Ponthus, teater, sitta här.




Mat:
Stuvade makaroner med falukorv :D

Färg: Blått!

Artist: Jag vet inte, lyssnar på låten

Dryck: Mjölk & cola

Film: Peter Pan :):)

Skådespelare: Johnny Depp, min idol!!

Storbloggare: Ingen.. alla är konstiga, det var Dessie men
hon gick ju och blev tant

Spel: The sims hihi




Svart
- Vit
Beror på vad också

Hund - Katt

Snöboll - Chokladboll

Chips - Popcorn

Frukt - Godis

Matlåda - Sandlåda

Vinter - Sommar

Film - Bok

Skräck - Komedi


Kommentarer
Postat av: issa

hahah, jag kommer ihåg när du hade Paows blogg som startsida ;)

2010-09-29 @ 19:00:38
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0