Let's get i started

Har suttit och pluggat som en tok i över en timme, och jag har inte jobbat ikapp än :o Det är ju omänskligt hur mycket dom tror man ska plugga haha asså shit.. Orkar inte tänka mer på det. Massagegrejen var iallafall oskön, den är ju flera år gammal så det var inte som massage den bara vibrerade längs ryggen typ hah.

Morgondagens planer är..

1. Gå på skolan
2. Gå på stan
3. Åka till gården
4. Bio!

Satt ja, kommer inte kunna blogga så mycket. Kanske hinner slänga in nått inlägg på skolan, annars får ni hålla ut tills jag kommit till gården! Vi ska iallafall se I rymden finns inga känslor, den verkar hur bra som helst! Ska med gården dit så man måste bara betala en tjuga hehe ;) Fast jag måste köpa gårdskort för att få följa med och det kostar 80kr så det blir som en vanlig biljett ändå hah.. Men det blir nog bra ändå :D

Men nu blir det sängen för min del,
godnatt skitungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0