Lastbils Linda

TJA!

Nu har jag ljud, har klippt och klistrat med ett projekt som heter Lastbilen! Hehe trevlans. Ska gå till syon med Cicci snart, vill prova en dag på linjen enteprenör eller hur det stavas, så ska jag fråga om det finns nån linje där man kan bli regissör. Tror jag vill bli det ja!

Fast jag vet inte om jag vill byta, vill bara kolla lite olika alternativ innan jag bestämmer mej. Det här är ju en jättebra linje, har schyssta klasskompisar och allt men ändå känns det inte riktigt rätt. Eller så gör det det, jag är bara osäker. Så jag ska kika runt lite! Dum jag var som inte gjorde det innan jag valde gymnasium.. hade bestämt mej för media innan jag ens visste vad man gjorde här.

Satt ja. Men nu ska jag kolla vad det blir för lunch, hann ju typ inte äta imorse, fick springa till bussen dessutom.. bra hungrig är jag!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0