Knepig liten typ

Fick nyss dåligt samvete för jag var uppe så sent, sen kom jag ju på att jag har ju sovmorgon imorn woho! Fast det är ju bara till kvart över tio, och eftersom jag bor där jag bor måste jag vara uppe typ åtta.. men det är ju bättre än ingen alls så jag ska verkligen inte klaga!

Så vad har jag gjort ikväll då?

Typ ja, ingenting. Tog mej en dusch och har suttit här. Varit hungrig, det är jag fortfarande för det inte finns nå fika som passar mej ikväll.. jag är uppbyggd på ett ganska jobbigt vis, det jag älskar ena dan kan jag hata den andra. Det är inte att jag blir less på det, men det går liksom verkligen inte ner bara! Igår åt jag yoghurt och flingor till frukost och det var sååå gott, så jag tänkte jag tar väl det idag också. Men då var det apäckligt :o kastade bort alltihopa! Så just ikväll ville jag ha en toast men då fanns det inget rostbröd. Och då ska jag inte äta nånting annat för jag är så konstig :o

Jaja, nog om det..

Tänkte ta en sista runda på datorn innan jag sover, min runda är upplagd såhär:

1 Kolla facebook
2 Läsa bloggar
3 Blogga
4 Facebook igen

Så jag kör på den, skriver väl snart då hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0