Jag vill gå på mariedal!

Jag och cicci drog till Timrå gymnasium förut, träffade folk och sådär. Gud vilken mysig skola! Verkligen urgullig, blev man sugen eller.. jo men det blir jag ju alltid. Var och besökte Västermalm dessutom, stack dit på lunchen och var med Ponthus. Käkade bigboy hehe.. gott var det! Den skolan var bara stor och utspridd haha. En massa folk överallt :o Men det är ju alltid kul!

Har fått värsta beslutsångesten, jag vet inte om media är rätt för mej. Jag gillar medialektionerna, jag gillar dom flesta i klassen och lärarna är väl helt okej. Så vad är problemet? Jag är duktig på det också. Jag fattar inte vad som är fel! Kanske för det inte är Mariedal.. åkte dit också idag, träffade Roger, Danne och Pernilla. Jag och Backlin höll på att börja grina :o Kära nån vad jag saknar Mariedal!


Det är dom här jag vill gå med! Allihopa, saknar till och med folk jag inte trodde att jag skulle sakna.. fast vissa saknar jag inte. Men jooo alla hade sin speciella lilla plats!

Kommentarer
Postat av: issa

hahaha inte kom man med på bild inte

2010-09-14 @ 18:19:09
URL: http://ibergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0