Jag trivs ja!



Hej på er

Ponthus har åkt hem så nu är jag ensam. Vi har kollat på desperate, bastat och myst. Goseponken min! Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag kan fika, mamma och pappa har bestämt att vi ska fika tillsammans ikväll förstår ni ;)

Och det är ju min sista 15 åriga dag idag också, 02.57 i natt blir jag 16. Har hört det är typ bästa året på ens liv så kan ju hoppas att det blir så för mej med då! Vore ju härligt att veta att jag har ett toppen år framför mej. Men det har jag nog! Ser inga problem nu iallafall.

Så en sak.. jag längtar faktiskt till att få gå på skolan imorn. Jag längtar efter media lektionerna, dom är verkligen asroliga! Fast foto är inte så kul.. lite kanske, men jag gillar mest när vi får göra animeringar, dvs att vi kanske får göra en segelbåt och göra så den rör på sej. Åker från sida till sida, typ. Det är skitkul! Och att jobba i ett program som heter Illustrator. Jag är nöjd med min linje, äntligen känner jag det! Eller linjen har jag väl varit nöjd med, eller jag tror väl det iallafall. Det känns bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0