hemma

fastnar inte på bild idag så ni får ingen just nu..

har precis kommit hem iallafall, har varit och tagit ut lönen min :D plus att jag har varit och köpt en massa godis hehe.. nu kommer jag klara mej heeela helgen. fast nu vill jag ha chips istället :o förstår inte varför jag inte tog det också! okej för att det var pinsamt att gå runt och bära på så mycket godis, tog en liten läsk istället för en stor bara därför också. ska köpa senare kanske hehe..

ska ju vara med ponthus idag, han har ju slutat till och med! haha och han kan inte höra av sej, kanske bör ringa han :o jo så gör, ska ringa och kolla läget.

också ska jag avinstallera spotify och ladda ner det på nytt som chrissi sa, tack för tipset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0