hem till midgård för i HELVETE!

HEJ ALLA GLADA
sura & fula
fina & tjocka
smala & normala

Jag är fortfarande hos Ponthusen ja, & han spelar än hahah.. nej men det har han inte gjort hela tiden, det var bara för att jag satt mej här så han hade väl inget bättre för sej :D sitter och är lite sur för jag har fått ett munsår, har salva mot sånt men det känns ändå som att det bara blir större och större hm.. inte särskilt kul.

Har laddat ner lite Hem till Midgård idag igen, HE HE.




Tänkte även säga att jag har knåpat på en liten lista ja! Inte vilken lista som helst utan en LIVSNÖDVÄNDIG lista på hur man ska klara vintern i år igen. Det ska även bli den kallaste vintern på tusen år, det är väl nånting att se framemot? Eller inte. Nej men det är såna där grejer man kan göra om man är som jag, dvs att man går så gott som i ide när termometern börjar visa minusgrader. Så det är en lista med andra saker man kan göra istället för att vara i backen & vara ute och frysa och sånt där.

Den dyker upp imorn eller ikväll nån gång :D
Nu är nedladdningen klar, pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0