HEHE

HEJ BLOGGEEEEEEN

Sitter just nu i ett klassrum på skolan fastän jag slutat, pluggis! Nej men jag väntar på att Ponthus ska sluta så jag får åka med han hem :D Fast han slutar om typ en timme hehe, är med på Karros lektion men jag vill inte sitta och lyssna när dom har genomgång så jag sitter i ett annat rum. Det är bild.. vi har det olika dagar.

Så vad fick jag idag då? Jo, typ volumemaster, Naomi Campbell parfym, två armband, en plåtplånbok, två chips påsar, ett sex pack coca cola, ett trepack smörpopcorn, 2 liters coca cola, 500 kr, body lotion, duschcreme och sen minns jag inte om det var nå mer. Nöjd är jag iallafall! Hade önskat mej volumemastern så där vart jag bra nöjd :) Och parfymen luktar gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0