hahah

Sitter och pressar i mej världens största macka, får inte bli hungrig i skogen idag då kommer jag väl börja gnaga på massa träd och grejer.. har fått nå ätfel, jag äter bara när jag är så hungrig så jag håller på dö, plus att då tar jag bara några tuggor innan jag inte vill ha nå mer. Så går jag från bordet, och är hungrig inom en timme igen. KUL! Därför sitter jag verkligen och pressar nu haha.. jobbigt.

HAHA fulaste här då,

Ludvig: Pappa måste jag äta frukt?..
Pappa: Nej, vill du ha en banan istället?
Ludvig: Jaaa!

Hahaha för det är ju absolut ingen frukt.. sötgubben!



Kan säga redan nu att det blir en kass uppdatering idag, för efter friluftsdagen väntar kina resturang & bio :) mysigt!

Kommentarer
Postat av: pöppen

söits:):):):) ehehehehe

2010-09-28 @ 15:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0