Gårdagen

Godmorgon

Sitter här i sängen med Karro, hon sov här i natt. Igår blev det en kall kväll kan jag säga er, först kom vi ju till Moa och där var issa också, men dom skulle vänta på Madde och Janine i flera timmar så då tog jag och Karro oss en promenad bort till Bergeforsen haha, vi skulle träffa Andreas och hans lilla company som var där. Där var det en fest som hade spårat ur rejält så det var lika bra att vi kom och hämta upp han höhö, slutade med att bara jag, Karro och Andreas drog därifrån. Asså vi var där ett tag och kollade på alla som skämde ut sej och stackars Patrik som hade gjort illa foten!

Sen var det bara att börja vandra mot Sörberge igen. Vilka promenader vi fick! Gick till Moa, Madde och Janine hade inte ens kommit då fastän vi varit borta i två timmar iallafall. Då ringde vi Karros mamma och for hem! Hehe :) Skulle kolla på film igår men vi kollade inte klart den, vi såg inte ens en kvart haha.

Idag ska jag sola & ikväll ska jag nog vara med Ponthus!
Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0