fläskig tunga

hallå pojkar & flickorrr


vad gör jag då?

jo, jag sitter och väntar på..

1. att karro ska skicka bilder på mej som vi knäppte imorse, så ni får veta hur jag såg ut på skolfotot!
2. att ponthus ska komma tillbaks från etic.

annars gör jag ingenting. ska plugga matte men körde fast, och det är ju så sjuuukt tråkigt så jag orkar verkligen inte! hur mycket jag än pluggar så kommer jag aldrig ikapp. det bara går inte. plus att dagens mattelektion gick åt till att ha skolfoto och göra mattetest, så jag kunde ju inte jobba då heller.

matteboken har iallafall fått följa med mej hem idag och stannar över helgen, nog för den inte kommer att öppnas många gånger, det vet jag redan nu. men jag får tvinga mej lite! det står ju faktiskt på min att göra lista denna vecka, att jag ska jobba ikapp med matten. punkt!

har för övrigt köpt en ny piercing, eller bara en kula för att vara exakt. ångrar det grymt, jag vill inte ha svart + att den där lilla puttesaken kostade mej 50 kronor :o tänk vad mycket roligt jag kunde göra för det! jag hade kunnat gått på en halv biofilm.

men istället fick jag en svart klump på tungan. härligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0