Ensam flicka i ett hörn :(

Vi stack aldrig ner till Timrå, pappa köpte hem pizza så då vill man ju inte dra höhö.. sen tänkte Karro ta bussen hem också, men vi fick för oss att den gick tio över sex så hon missade den för den gick visst tio i. Hon drog för typ en timme sen kanske, men det känns som att jag suttit ensam bra mycket längre.. hatar att vara ensam!

Skulle ju kanske varit med Ponthus ikväll men jag tror inte det blir av, vill inte ringa och tjata på han. Han får göra som han vill! Känner för att dra ut ja, men jag vet inte. Är ju ganska kallt liksom :o ska ta en dusch, kanske basta. Fräsha till mej lite, då slipper jag duscha imorn dessutom.

Ja så gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0