det gör inget!

Hejsan

Sitter och fikar just nu, och har en känsla av att jag kommer missa bussen för jag är så seg.. men det gör inget, vill nog bra gärna vara ledig! Men jo jag ska till skolan, det som får mej att stanna kvar sånna här dagar jag egentligen inte orkar är ju att jag hört att dom kan dra av pengar på barnbidraget om man inte är där :o oops. Vill ju ha hela ja!

Längtar asmycket till birsta också, ska äntligen få prova den där klänningen eller vad det nu är. Tror jag köper den! Eller haha det kan jag ju inte veta nu, men vi hörs

Kommentarer
Postat av: asdf

Dra av? :o de drar in hela

2010-09-23 @ 16:44:02
Postat av: Lisa

Men det händer ju bara om man har mindre än 80% närvaro :)

2010-09-23 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0