Cool tjej!



Vad cool och rockig jag blev när jag drog ur hästsvansen då!!

Aa det blev ju ingen bio idag, gick runt i stan och roade mej själv i nästan en hel timme för att få åka till gården och när jag väl kommit dit så säger dom att det inte ska bli någon bio idag. Skulle vara på onsdag istället för någon ledare var sjuk, jobbigt för mej då. Tog mitt pick och pack, dvs Ponthus, och vandrade mot bussen. Blev upphämtade i Timrå och for mej till lilla mej!

Har dessutom bakat idag, skulle göra drömmar.. eller jag behövde ju inte göra ingredienserna, eller alltså göra själva bakningen utan bara rulla bollarna och typ trycka ihop dom. Det  vart jättefult.. till och med mamma skrattade åt dom, hon som ska stötta sitt lilla barn! Men hon bara stod och jämförde hennes perfekta runda och perfekt plattade dröm med min fula kantiga lilla hög haha.. inte min grej om man säger så! ;)

Nu väntar duschen iallafall. Har längtat efter den hela dan :o Har känt mej nådit ofräsh, speciellt efter att haft stadsorientering och sprungit runt i stan för att leta efter kontroller. Eller okej, så jobbigt var det ju inte ändå med tanke på att vi fick liiiite hjälp på traven ;) Mer säger jag inte!

Aja skriver kanske en rad innan jag går och lägger mej,
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0