claaudia!

hej allihopa!

jag drog till claudia efter skolan, det är därför jag inte har skrivit något. eller ja, först satt jag på skogsvägen i 45 minuter och väntade på henne haha bra drygt.. så hoppade jag på hennes buss och for till sörberge :) gick och åt på sibylla så nu är jag skyldig henne en fun box! men det bjuder jag så gärna tillbaka på :) efter det gick vi hem till henne och var där ett tag innan vi fick skjuts till timrå och var med janine. issa var med ett tag också men hon stack hem hon! så kom några som hette nicklas och matte och var med oss, drog till plan och spelade basket höhö.

fick skjuts hem av mamma för en halvtimme sen, ska göra en läxa sen ska jag sova! om jag nu orkar göra den där läxan.. borde ju hålla inlämningarna inom tiden men jag orkar inte egentligen.




Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg :)

2010-09-02 @ 21:22:35
URL: http://maddebitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0