Att jag kan leva såhär äckligt

ÄCKLIGASTE RUM I HUSET TILLDELAS: Mej själv..

Fytusan vad äckligt rum jag har!! Det ligger snusar överallt, tvätt från juni typ, massa äcklig disk, gamla colaburkar, mitt skrivbord syns inte ens för jag har massa småkrafs över hela det och till råga på allt gick nån av hundarna in och sket på min morgonrock också.. Snacka om att det ska bli ändrig på det här. Jag ska ha en riktig städdag imorgon eller nån dag i veckan, har börjar redan nu.

JAG MÅSTE..

..bära ut all tvätt
..rensa garderoben
..vika in kläder i garderoben
..dammsuga
..torka golvet
..bära ut disken
..städa skrivbordet
..tvätta nattduksbordet

Och så himla mycket mer. Måste rensa varenda hylla i rummet också, och byta i sängen! Fast det gjorde jag ju i helgen så det behövs förresten inte.. det är den ända jag är duktig på. Undra hur min första lägenhet kommer att se ut? Ska bli rik så jag kan anställa en egen städerska, helt seriöst..

Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0