skolan

Hej på er!

Sitter just nu på skolan och har rörlig bild, dvs film. Rätt så kul faktiskt :) Vi har ju filmat en liten kortfilm utomhus för nån vecka sen, så har vi fått klippt ihop den och fixat så övergångarna ska bli snyggt och sådär. Gillar det här ämnet skarpt!!

Sitter annars och gruvar mej lite för dagens bildlektion, ska stå ute nere vid hamnen i två timmar och måla.. i den här kylan, var ju för tusan minusgrader imorse:o men jag har faktiskt förberett mej med långkalsonger, mössa, vantar och dunjackan ;) tänker då inte frysa!

Slutar efter det, då drar jag och träffar Janinisen och sen åker jag hem och duschar, efter det ska jag och Issa hem till Janine för att fixa oss inför kvällens festligheter :D är lite pepp faktiskt!

Ska ut och strecka lite på benen nu, piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0